Subject: RE: Liiklusvälisest tegevusest riigiteel nr 12 Kose-Jägala tee
From: "Taavi Murel" <[email-masked]>
To: "Jana Prost" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 17 Apr 2025 12:17:26 +0300

Tere Jana

Tänan vastuse eest

Edastan teile digitaalsed teostusjoonised pdg ja dwg/dgn kujul.

Palun andke teada kui saadetud failid sobivad ning võin klienti teavitada.

Lugupidamisega

Taavi Murel
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5305 4821 | [email-masked]
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Thursday, April 17, 2025 11:39 AM
To: Taavi Murel <[email-masked]>
Subject: Liiklusvälisest tegevusest riigiteel nr 12 Kose-Jägala tee

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Vabandan, et kiri on viibinud.

Tänan Teid, et olete selgitanud täiendavalt asjaolusid.

Nõustume, et „Koostöö raamleping teehoiu- ja elektritööde korraldamiseks
nr 3.2-1/221529-1 katab 5.a garantiinõude ja samuti katete taastamise ning
teemaa korrastamise.

Meile teadaolevalt on elektritöödeks riigitee alusel maal väljastatud
liiklusvälise tegevuse luba nr 7.1-3/22/6708-2. Nimetatud loa saamise
eelduseks oli isikliku kasutusõiguse seadmise notariaalne leping (sõlmitud
25.01.2022).

Enne liiklusvälise tegevuse loa lõpetamist tuleb ehitajal tellida tehtud
töödele teostusjoonis ning see üle anda töö tellijale. Tellija edastab
Transpordiameti korrashoiu projektijuhile Tõnis Pihlamägi
tonis.pihlamagi@;transpordiamet.ee
<mailto:tonis.pihlamagi@;transpordiamet.ee>   digitaalsed teostusjoonised
3D kujul .pdf ja .dwg (.dgn) formaadis.

Liiklusvälise tegevuse loa lõpetamisest Transpordiametit tänaseks
teavitatud ei ole. Selgitame, et  liiklusväline tegevus loetakse üle
antuks, kui Transpordiametile on aktiga üle antud korrastatud teemaa ning
eelnimetatud teostusjoonised..

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Taavi Murel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, April 10, 2025 12:31 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Transpordiameti kontakt

Tere

Mina olen Elektrilevi projektijuht Taavi Murel.

Kirjutan uuesti ühe kirja mille eelnevalt olen saatnud teie töötajale,
sest sain infot et teile tuleb info meilile saata kirju, inimestele otse
kirjutades ei ole kohustust vastata.

Niisiis, palun suunata õigele inimesele see küsimus:

Te olete esitanud kliendile Jaan Allikvere nimekirja puudustega, mis tuleb
korda teha enne kasutusloa saamist. Kasutusluba on nimega „Anija Niidu
juurdeehituse kasutusluba”

Nõude esitas Jana Prost.

Antud nõudes on muuhulgas esitatud Elektrilevile kohustus saata
garantiikiri ja teostusdokumendid.

Elektrilevi puudutavatest nõuetest sooviksin täpsustada asjaolusid.

Garantiikirja nõue on tagatud

 KOOSTÖÖ RAAMLEPING TEEHOIU- JA ELEKTRITÖÖDE KORRALDAMISEKS

nr 3.2-1/22/1529-1

2.3 ELV võtab TRAM juhendist “Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale
paigaldamise kavandamisel” tuleneva igakordse garantiikirja andmise asemel
järgmised kohustused:

2.3.1. Parandama omal kulul 5 (viie) aasta jooksul alates töö
vastuvõtmisest tehnovõrgul või riigiteel seoses projekti realiseerimisega
ilmnenud defektid ja puudused TRAM-i poolt kirjalikult või digitaalselt
allkirjastatult esitatud nõude kohaselt antud määratud mõistlikuks
tähtajaks. Sealhulgas parandama sellised defektid ja tegematajätmised, mis
takistavad riigitee koosseisu kuuluvate rajatiste kasutamist või nende
korrashoiu teostamist või kiirendavad selle lagunemist. TRAM võib
omapoolses nõudes välja tuua viisi ja tingimused kuidas defektid
kõrvaldada tuleb. Kui ELV ei tee vajalikke parandusi etteantud aja
jooksul, on TRAM-il õigus tellida need tööd kolmandalt isikult ja nõuda
selleks tehtud kulude hüvitamist ELV-lt.

Seega eraldi garantiikirja me ei väljasta.

Teiste nõuete osas – katete taastamine ja teemaa korrastamine peaks olema
täidetud Elektrilevi raamlepingupartneri poolt peale tööde teostamist. Kui
selles osas on Elektrilevile etteheiteid, siis palun saata selle kohta
täpsemalt info mis osas ei ole nõuetekohaselt taastatud.

Palun täpsustada mis probleem on katete taastamisega ning mis kujul ja
kellelt ootate teostusdokumente ja kellele tuleks need saata? Minul puudub
info töökorralduse osas ELV ja TRAMi vahelisel dokumentide jagamisel.

Lugupidamisega

Taavi Murel
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5305 4821 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Taavi Murel
Sent: Thursday, April 10, 2025 9:48 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Cc: Siim Hunt <[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Subject: RE: Transpordiameti kontakt

Tere Jana

Tuletan meelde, et ootan teilt vastuseid küsimustele. Probleemide korral
palun helistada et saaksin täpsustada. Olen ka ise üritanud teid telefoni
teel kätte saada, kuid siiani ei ole see õnnestunud.

Lugupidamisega

Taavi Murel
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5305 4821 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Taavi Murel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 3:59 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]> ;
Siim Hunt <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Transpordiameti kontakt

Tere Jana

Mina olen Elektrilevi projektijuht Taavi Murel ja kirjutan seoses kliendi
pöördumisega.

Te olete esitanud kliendile nimekirja puudustega, mis tuleb korda teha
enne kasutusloa saamist.

Elektrilevi puudutavatest nõuetest sooviksin täpsustada asjaolusid.

Garantiikirja nõue on tagatud

 KOOSTÖÖ RAAMLEPING TEEHOIU- JA ELEKTRITÖÖDE KORRALDAMISEKS

nr 3.2-1/22/1529-1

2.3 ELV võtab TRAM juhendist “Nõuded tehnovõrkude ja -rajatiste teemaale
paigaldamise kavandamisel” tuleneva igakordse garantiikirja andmise asemel
järgmised kohustused:

2.3.1. Parandama omal kulul 5 (viie) aasta jooksul alates töö
vastuvõtmisest tehnovõrgul või riigiteel seoses projekti realiseerimisega
ilmnenud defektid ja puudused TRAM-i poolt kirjalikult või digitaalselt
allkirjastatult esitatud nõude kohaselt antud määratud mõistlikuks
tähtajaks. Sealhulgas parandama sellised defektid ja tegematajätmised, mis
takistavad riigitee koosseisu kuuluvate rajatiste kasutamist või nende
korrashoiu teostamist või kiirendavad selle lagunemist. TRAM võib
omapoolses nõudes välja tuua viisi ja tingimused kuidas defektid
kõrvaldada tuleb. Kui ELV ei tee vajalikke parandusi etteantud aja
jooksul, on TRAM-il õigus tellida need tööd kolmandalt isikult ja nõuda
selleks tehtud kulude hüvitamist ELV-lt.

Seega eraldi garantiikirja me ei väljasta.

Teiste nõuete osas – katete taastamine ja teemaa korrastamine peaks olema
täidetud Elektrilevi raamlepingupartneri poolt peale tööde teostamist. Kui
selles osas on Elektrilevile etteheiteid, siis palun saata selle kohta
täpsemalt info mis osas ei ole nõuetekohaselt taastatud.

Kuna minu jaoks on segane teostusdokumentide edastamine transpordiametile,
lisan ka koostöölepingu ELV poolse kontaktisiku Siim Hunt.

Siim – kas meil on dokumentide edastamiseks eraldi keskkond ja välja
kujunenud töökorraldus või käibki eraldi kirjadega teostusdokumentide
edastamine?

Palun siis Janal täpsustada nõudeid ja Siimul dokumentide edastamise
korda.

Lugupidamisega

Taavi Murel
Projektijuht

Elektrilevi OÜ
+372 5305 4821 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>
Veskiposti 2, 10138 Tallinn |  <http://elektrilevi.ee/> elektrilevi.ee

 <https://www.elektrilevi.ee/>

 <https://www.linkedin.com/company/elektrilevi/>

 <https://www.facebook.com/elektrilevi>

 <https://maru.elektrilevi.ee/>

From: Jaan Allikvere <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, March 31, 2025 3:26 PM
To: Taavi Murel <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Transpordiameti kontakt

You don't often get email from [email-masked] <mailto:[email-masked]>
.  <https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is
important

EXTERNAL EMAIL: Do NOT click links and open attachments unless you
recognize the sender and know the content is safe.

Tere!

Jana Prost
5792 4753, [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Võtke palun temaga ühendust ja öelge, et tema tehtud kommentaar Anija
Niidu juurdeehituse kasutusloale. Pange mind palun kirjavahetuses CC-sse

Kõike head!

Jaan

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.